Friday 11 January 2013

not for the name...

bismillahirahmanirahim...
assalamualaikum...
hye guys...

nak cot ceet2 lagi nieh... 

i'm doing all of this not because of name or to become a famous... 
apa yang ada dengan famous? apa yang ada dengan nama?
HAHA.. tepuk dada tanya hati... tapi jangan tepuk kuat2 nanti sakit pulak... *apa daa aku ngarut... HAHA

aku ikhlas kerana-NYA... insyallah.... to share something... to tell what i feel.. to telling what i want... to share my dream... that's all...:)

aku cuma mengharapkan keredhaan-NYA.. aku bukan minta pujian.. aku cuma inginkan kebahagiaan di dunia dan akhirat kelak... insyallah...

ya ALLAH... permudahkanlah segala urusan harian ku...
ya ALLAH... jauhkan aku dari sifat riak dan takbur..
ya ALLAH.. aku memohon pada-MU jauhkanlah aku dari sifat keji dan mungkar..

and guys... don't you dare feel lonely because ALLAH is always by our side to hear our cry or our happiness... tapi janganlah kita mencari-NYA dalam kita kesusahan jee okeyh!

that's all.. thank you for visiting... :)


No comments:

Post a Comment