Thursday 14 March 2013

macam-macam....


assalamualaikum...
lama x menulis.. semakin hari semakin busy... maklumlah kuliah dah bermula... kerja pun semakin bertambah.. ditambah jugak kerja-kerja berkaitan persatuan... wahhh... bak kata kawan2 aku wanita bekerjaya... hahahah... actually x kerjaya mana pun.. aku memang suka hidup busy.. sebab sekurang-kurangnya masa aku x la membazir dengan aktiviti x berfaedah kan..


hahah... ok abey pasal tuhh... sebenarnya nak citer pasal jalan2 aku lagi.. heheh... last week kawan2 aku  telah mengheret aku pergi Jalan Tar KL... sebabnya... opkos la pergi shopping... alhamdulillah habis beratus jugak duit2 kami... huuuuaaahhhhhh!!!!!!! lepas nieh ramai2 makan baju... sila lah bagi resepi.. hahahah...

actually tu first time aku sampai kat sane... maklum lahh... aku nieh perempuan kampung... hahahah... dok uma je gitu x kuar2... kekekek... :D
aku shopping x lah banyak sangat walau di mata aku banyak pun... sebab kata x banyak sebab masih x dapat nak menandingi kawan2 aku yang lain shopping... heheheh... percaya x kalau aku kata dah dekat setahun lebih aku x shopping barang2 sendiri??? hohohoho... tolong lah percaya... memang tu lah yang sebenarnya... sebab dah lama sangat x shopping aku pun macam rusa masuk kampung sebab x tahu apa nak beli... setelah pusing2 baru la aku decide untuk beli baju dua tiga helai... lepas tu jalan depan sikit beli lagi... huhuhu... orang perempuan nieh memang pantang nampak bende cantik sikit... kalau berkenan terus nak beli.. heheheh...

kata ustaz aku ada beberapa jenis syaitan.. antara jenisnya yang dok kat pasar.. kalau moden sekarangnya shopping complex... lagi spesifiknya tempat membeli belah x kira kat mane pun... syaitan nieh kerjanya goda manusia suruh shopping banyak2 sampai benda x perlu pun nak dibeli sekali...

alhamdulillah masa shopping hari tu semua bende yang aku beli bermanfaat pada aku and tiada pembaziran melampau.. hehehe... tapi nak khabar nieh.. baju2 kat sane memang superb murah2 belaka... kalau rasa nak baju cantik and murah boleh la kot pergi sana.. hehehe.. x memasal jadi promoter jalan tar... tapi mesej nieh khas untuk kaum wanita ye... kaum adam rasenya lagi suka barang brand kot (pemerhatian daripada kawan2 aku) heheheh

akeyh.. habis pasal jalan tar... nak sambung pasal interview... huhu.. panjang pulang citernya nie haa...
malam nieh iaitu 14/3/2013 jam 9 malam aku ada interview.. untuk apa?? entah lee... persatuan kat fakulti tempat aku belajar.. macam mana aku bley terjebak nieh??? x cukup busy dengan JPK keeee... hahahah... nie kes nak teman kawan2 aku le nieh... aku x harap pun dapat... just doa moga kawan2 aku berjaya dalam interview tuu... aku just mengharap pengalaman jee... hehehe... and a day after that aku pulak yang pergi meng interview orang.. hohoho.. untuk apa pulak?? untuk JPK lahhh... selaku bendahari.. aku perlu melakukan tugas tu bagi memilih keluarga baru... chewwaaaahhhh.. ayat formal pulak... kekekeke... practice make perfect okeyh.. wish me luck for everything guys...

ok lah... time to sleep baby... hahaha.. baby mane pun aku x tau... haha

thank you for reading this...
as salam...


No comments:

Post a Comment