Saturday 8 June 2013

selamat berjaya untuk saya !


x tahu nak tulis apa tapi ternyata aku boring x tahu nak buat apa. sebab dah letih menghadap tulisan dan lappy menyebabkan power cermin mata pun macam dah kene tambah jee. haha !

final exam hampir sangat tiba.. !
and macam biasalah last month yang super duper busy sebab hari2 ada submission or presentation. tapi apa pun satu hari ada 24 jam and aku rasa masih cukup alhamdulillah.. :)

untuk semester nie aku ada 4 final paper and dah siap print lagi tampal kat dinding meja study. haha. maklumlah cepat lupa so memang semua bende kene tulis note..  hehe

nie lah jadual exam aku yang pack! sebab paper semua dekat2 jeeee... hadehhh... pitam kejap. hehe

selamat berjaya untuk aku..
hehe.. nak anugerah dekan lagi!! yeahhhh..

#untuk kali ini silalah buang semua hard feeling supaya x tambah stress please

sekian...

No comments:

Post a Comment