Tuesday 19 February 2013

mixed feeling


assalamulaikum...

mixed feeling macam dah kene blend lumat.... what to do?? huhuhuhuhu....
result for final exam for semester 3 in degree aku dah keluar... hohohoho... alhamdulillah... i will try my best to be better soon.. insyallah... :)

kenapa mixed feeling nieh??? actually aku sendiri pun tak tahu... pengalaman mendewasakan.. tapi aku... semakin takut untuk buat apa pun keputusan... termasuk hal berkaitan masa depan aku sendiri.. aku percaya semua orang pun macam tu kan.. takut tersilap langkah.. sebab masa lalu memang x kan dapat diulangi...

semoga masih ada kekuatan dalam diri aku menempuh cabaran mendatang... insyallah...

untuk dia... sebenarnya entry nie untuk awak... siapa awak?? biarlah menjadi rahsia untuk aku sendiri je tahu... soon maybe reveal kot... kot lahhh... hehehheheh

hujung minngu nie kami ada plan... kami2 jelahh.... sape kami?? nanti kami citer eak... soon.... :D

x sabar rasanya.. nak keluar mana tahu bertemu jodoh... hahahahahah.... berangan~
<3<3


No comments:

Post a Comment