Friday 1 February 2013

when it comes... adding one


assalamualaikum w.b.t....
hye guys...

hye ekyn akustik ! this post is special for you... why2??????


happy birthday my dear sis... mesti tanya kenapa lambat sangat kan?? hehhehe... actually sengaja.. nak jadi orang terakhir wish kat kau.. supaya kau ingat aku... hahhaha... (motip je nieh.. hehe)


actually guys birthday awek comel nieh 30 January... see Ekyn.. aku ingat kan.. heheheheh..

aku memang x mampu nak bagi hadiah mahal pada kau... aku cuma boleh bagi persahabatan yang ikhlas untuk kita.. insyallah....

kalau masa boleh diundurkan aku nak pilih waktu kita semua jadi roomate... share everything together.. with anys and ella... wahhh!!!! rindu sangat waktu tuu...

hmmm.. dah x nak bebel panjang2.. line pon slow.. hohoho...


so for my dear sis... HAPPY BIRTHDAY to you!!!! moga panjang umur murah rezeki sihat selalu.. berjaya dalam hidup and kebahagiaan milik kau jua... memang kebahagiaan milik kita semua okeyh... so don't you dare to give up.. aku piat telinga kau nanti... hahhahaha (joking...)


for the last... our frienship will never end till jannah... insyallah....

maaf leee... ada pictures lame jee... lame x jumpa... heheheheh.... miss you damn much sis...!


thank you for the time... <3


No comments:

Post a Comment